STALLION

Any person of the opposite sex you find attractive that you would let ride you like a rodeo show.



stallion
A fit endowed guy who fucks happily-married wives and girlfriends with the husbands' and boyfriends' permission, but without the bi-play or humiliation of the other man that bulls typically engage in.
Example:
My boyfriend found a stallion to join us in making my DP fantasy come true.


Stallion
A male who is able to conduct sexual intercourse for hours on end. Not necessarily hung like a horse, but he knows how to give a girl the ride of her life. He laughs at Viagra commercials, especially the part about a 4 hour erection being a bad thing.
Example:
"Thanks, Honey, for letting us use your room the other night. We had a great time."
"Well, I know you had a good time, you Stallion, we could hear you giving it to her all night!"


The Stallion
Legends say they call him "The Stallion." He was the greatest. No man can compare to him. They say his name is Hank. They say he could have sex for 24 hours straight and not get tired. They say he can do 400 push-ups straight, then do more after. Words cannot describe him. Some call him a God hidden in the real world. A world that has sexy women.
Example:
Kevin: YO is that "The Stallion!?!??"
Tony: Hell yea that is!
Devin: Damn his triceps are huge!
Alondra: I want his cock.


Latest Searches

Roger, Richelle, Eating Disorder, dine, Darwin Awards, inte, RPC, stare, quick, Prune Juice, stacks, perry, Pepsi, Triple Crown winner, brah, a glass of water, bestest, mexican, Images, meme, Tanties, glorified, ipso facto, high pitch, SUV, Lu Bu, Elaine, annual, bile, brew, suspishos, LONG KISS, your mom, stumble, Klingon, mad fer it, Juneteenth, spying, pimp hand, fuckable, o), stealing, Lil TJAY, help me, the street, Senator, miz, ask, 1 n done, ATTACK, Buzzcocks, ski, ballroom blitz, Sidecar, turn down, angry black man, so gay, card, pure ownage, Dearing, support, Bitch Tits, bootleg fireworks, Hold your fire, overly, ringside, KP, corruption, the nasty, GEY, Wow dude, farted, Dat Shit, Maze runner, Dojo, Idk lol, pussy wagon, Eminem Show, The Tugboat, Turkish, wee, dollas, video game, hummi, Azza, KYMS, the dance, expect, forensicate, Vente, bottomfeeding, Gambi, month, what are you doing, track, parent, reeking, Europe, doze, Woo man, 2b2t japan, nop, Box head, stell, fires, sugar momma, ABOVE ALL, yager, Thrones, rule, Coquette, crucifixion, a skinny, polke, immolation, router, pussy-ass, ware, manolo, get together, equipment, bubbly, Nah bruh, Slaps, TUBBED, How to Deal, clown, show, brainspin, dar, renew, diversified, park dojin, no duff, Waste-gash, a Bill, Sega Genesis, Immense, Hair on Fire, soulmate, G Dawg, frat rap, talk, beat cop, urban dict, ass shit, boarding, repair, Conversions, equip, WordPress, Rigamortus, paper, needle play, ubered, bill gates, Uckings, Jeta, fair weather, drink bleach, tampons, propose, hopeless, CAS, stiletto, brosin, johnson, goodness, I would, pyrokinesis, ogre, daddy Dom, enjoyable, 1134, IV, I said stop, gor, FEKIN, slip, favourite, BULL-SHONEY, painting, scobie, trash, so alone, Yeah Guy, b, Relo, mini bus, recess, crotch, having sex, combust, Americunt, Avoid the Noid, Sapnap, Slimes, fighting, 02, hop, STALLION, Roger, Richelle, Eating Disorder, dine, Darwin Awards, inte, RPC, stare, quick, Prune Juice, stacks, perry, Pepsi, Triple Crown winner, brah, a glass of water, bestest, mexican, Images, meme, Tanties, glorified, ipso facto, high pitch, SUV, Lu Bu, Elaine, annual, bile, brew, suspishos, LONG KISS, your mom, stumble, Klingon, mad fer it, Juneteenth, spying, pimp hand, fuckable, o), stealing, Lil TJAY, help me, the street, Senator, miz, ask, 1 n done, ATTACK, Buzzcocks, ski, ballroom blitz, Sidecar, turn down, angry black man, so gay, card, pure ownage, Dearing, support, Bitch Tits, bootleg fireworks, Hold your fire, overly, ringside, KP, corruption, the nasty, GEY, Wow dude, farted, Dat Shit, Maze runner, Dojo, Idk lol, pussy wagon, Eminem Show, The Tugboat, Turkish, wee, dollas, video game, hummi, Azza, KYMS, the dance, expect, forensicate, Vente, bottomfeeding, Gambi, month, what are you doing, track, parent, reeking, Europe, doze, Woo man, 2b2t japan, nop, Box head, stell, fires, sugar momma, ABOVE ALL, yager, Thrones, rule, Coquette, crucifixion, a skinny, polke, immolation, router, pussy-ass, ware, manolo, get together, equipment, bubbly, Nah bruh, Slaps, TUBBED, How to Deal, clown, show, brainspin, dar, renew, diversified, park dojin, no duff, Waste-gash, a Bill, Sega Genesis, Immense, Hair on Fire, soulmate, G Dawg, frat rap, talk, beat cop, urban dict, ass shit, boarding, repair, Conversions, equip, WordPress, Rigamortus, paper, needle play, ubered, bill gates, Uckings, Jeta, fair weather, drink bleach, tampons, propose, hopeless, CAS, stiletto, brosin, johnson, goodness, I would, pyrokinesis, ogre, daddy Dom, enjoyable, 1134, IV, I said stop, gor, FEKIN, slip, favourite, BULL-SHONEY, painting, scobie, trash, so alone, Yeah Guy, b, Relo, mini bus, recess, crotch, having sex, combust, Americunt, Avoid the Noid, Sapnap, Slimes, fighting, 02,
×

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker.


I have disabled the ad blocker! Show me how!